Chat in direct pe site suport clienti pe orice tip de website. Pret cu TVA inclus pentru instalare si configurare pe calculator si mobil. Indiferent de problema chat-ul online este cea mai simpla si rapida modalitate de a rezolva problemele clientilor.
Studiu realizat de Forrester Research arata ca 44% dintre clienti considera ca cea mai importanta optiune a unui site este chat-ul online.
Poti sa vezi toata activitatea dar si sa intervii in discutiile avute de operatori tai si asta nu numai de pe calculator dar si de tableta sau telefon mobil!
Cand un client doreste sa faca o comanda insa mai are nevoie de o simpla informatie chat-ul este cel care rezolva rapid problema.
Dacă nu sunteți convins/a că chat-ul live este pentru afacerea dvs.foarte important, verificați acest studiu realizat de Bold Chat.
Reducerea costurilor și comoditatea atât pentru angajați, cât și pentru clienți face chat-ul live nu numai o opțiune viabilă pentru companiile de astăzi, ci și un instrument esențial pentru orice companie care se dezvoltă în furnizarea unui serviciu excelent pentru clienți.
Avantajul de a da o informatie necesara ultra rapid fara telefon, email sau alte sisteme de comnuicare aduce clientul mai aproape de a finaliza o comanda.
Dispare lipsa de neincredere iar clientul se simnte mai in siguranta cumaparand de pe un site cu live chat.
Multe persoane navigheaza de la servici sau de pe telefon aflandu-se de multe ori in metrou sau in sedinta si nu pot sa vorbeasca la telefon insa pe chat iti pot transmite tot ce au nevoie pentru a face cumparaturiile de pe un magazin online, cod produs, date de facturare si de livrare!
Chat in direct pe site suport clienti – Chat-ul live este mai eficient decât un call center
Vorbind cu un client despre o problemă la telefon poate fi o experiență extraordinară pentru client, dar are un dezavantaj major – fiecare agent poate trata doar cu un singur client la un moment dat. În schimb, un agent de chat live poate să se ocupe de mai mulți clienți simultan.
Totodata de multe ori exista simpatii dar si antipatii chiar din discutiile telefonice si astfel poti risca sa pierzi un client pur si simplu ca nu i-a placut vocea operatorului.